حضور عمان در نمایشگاه کتاب مقدمه ای بر توسعه فعالیت های فرهنگی

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: سید عباس صالحی رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دیدار با هیئتی از کشور عمان گفت: حضور عمان در نمایشگاه کتاب مقدمه ای بر توسعه فعالیت های فرهنگی است.

حضور عمان در نمایشگاه کتاب مقدمه ای بر توسعه فعالیت های فرهنگی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سید عباس صالحی رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز چهارشنبه(19 فروردین) با هیئتی از کشور عمان که برای برنامه ریزی بهتر فضای نمایشگاهی و حضور موثر به ایران سفر نموده اند، دیدار کرد. صالحی در این دیدار گفت: حضور عمان مقدمه ای برای توسعه فعالیت های فرهنگی ایران در حوزه کشورهای خلیج فارس است.

وی اضافه نمود: حضور میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران می تواند نقطه عطفی برای گسترش روابط و برنامه ریزی برای تعاملات بیشتر میان ایران و سایر کشورها باشد.

رئیس نمایشگاه ارتباط از دریچه فرهنگ را موجب توسعه ارتباطات اجتماعی دانست و گفت: عمان به عنوان یک کشور عربی دریچه منشور ارتباطات با سایر کشورهای عربی محسوب می گردد و از این نظر از اهمیت بالایی برخوردار است.

صالحی با اشاره به اینکه عمان برادر و دوست دیرینه کشور ایران محسوب می گردد، گفت: فرهنگ یک فرصت برای رشد تعاملات مالی و سیاسی به شمار می آید. امید است با حضور جدی کشور عمان در این دوره از نمایشگاه شاهد برقراری ارتباط تنگاتنگ و ایجاد فرصت های جدید در نمایشگاه کتاب تهران باشیم.

در این دیدار بدربن یحیی الراشدی مدیر دفتر قائم مقام وزیر اطلاع رسانی، محمد بن خلفان البوسعیدی مدیرکل دفتر وزارت اطلاع رسانی عمان و امیرمسعود شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب حضور داشتند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 321

به "حضور عمان در نمایشگاه کتاب مقدمه ای بر توسعه فعالیت های فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور عمان در نمایشگاه کتاب مقدمه ای بر توسعه فعالیت های فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید