خانه های روستایی در گیلان بیمه حوادث می شوند

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، عسگر حسنی پور در نشست با دهیاران شهرستان فومن که عصر چهارشنبه برگزار گردید، با اشاره به بیمه شدن خانه های روستایی در برابر حوادث اظهار کرد: در استان گیلان حدود هزار و 750 دهیار مشغول به فعالیت هستند.

خانه های روستایی در گیلان بیمه حوادث می شوند

جهت دریافت خدمات اجرای گرین روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

وی با اشاره به نقش و حضور بانوان در دهیاری ها، اضافه نمود: حدود 150 نفر از دهیاران ما در روستاها را بانوان تشکیل می دهند.

مدیرکل دفتر امور روستایی گیلان با اشاره به آمار تراکم جمعیتی در شهر ها و روستاهای کشور، میانگین این آمار را از هر صد نفر در کشور 70 نفر در شهر و 30 نفر در روستا اظهار داشت و گفت: این آمار در گیلان 40 نفر در شهر و 60 نفر در روستا برآورد شده است.

وی شهرستان فومن را دارای ویژگی های ممتاز به ویژه در حوزه گردشگری دانست و یادآورشد: خوشبختانه تراکم جمعیتی در این شهرستان براساس آمار 60 درصد در روستا و 40 درصد در شهر است.

حسنی پور توسعه پایدار در سطح روستاها را فقط در حد تامین آب و برق، گاز و سایر امکانات کافی ندانست و گفت: باوجود همه این امکانات در سطح روستاها هنوز رضایت مندی کافی در این حوزه ها وجود ندارد.

به گفته وی در 24 استان از 31 استان کشور دخل و خرج مردم روستاها ها با هم همخوانی نداشته و متاسفانه استان گیلان با توجه به این همه مواهب طبیعی جزو این استان ها است.

حسنی پور بیکاری و عدم اشتغال جوانان در سطح روستاها را یکی از مسائل و معضلات مهم در این حوزه برشمرد و یادآورشد: امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح اشتغال مشارکتی و غیرمشارکتی این معضل را به حداقل برسانیم.

وی اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی درست در حوزه روستایی را رمز موفقیت عنوان و خاطر نشان کرد: امروز یکی از اولویت های دولت تحول و توسعه در زمینه های مختلف است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 812

به "خانه های روستایی در گیلان بیمه حوادث می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های روستایی در گیلان بیمه حوادث می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید