خبرسازی در خصوص شرایط سلامت مقتدی الصدر تکذیب شد

به گزارش مجله آزات وب، شبکه المیادین لبنان و خبرگزاری عراق به نقل از منابعی در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر وخامت شرایط رهبر جریان الصدر عراق گزارش داند که حال او خوب است.

خبرسازی در خصوص شرایط سلامت مقتدی الصدر تکذیب شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، از زمانی که مقتدی الصدر، رهبر جریان الصدر عراق برای شرکت در درس های حوزوی به ایران سفر نموده، بعضی رسانه های عربی منطقه دائما در حال خبرسازی در این رابطه هستند.

از ظهر امروز شنبه (23 آذر) بعضی از این رسانه ها به نقل از شبکه عربی العالم ایران گزارش دادند که مقتدی الصدر دچار خونریزی مغزی شدیدی شده و به دنبال آن به یکی از بیمارستان های شهر قم منتقل شده است.

این رسانه ها با انتشار تصویری جعلی از این شبکه، مدعی شدند که در زیرنویس این شبکه عنوان شده است که حال صدر وخیم است.

شبکه العالم در واکنش به این خبر و تصویر جعلی گزارش داد که بعضی با جعل این گونه اخبار، به دنبال ارائه این تصویر از این شبکه هستند که العالم دروغ گوست تا بتوانند روابط دو ملت ایران و عراق را هدف قرار دهند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) و شبکه لبنانی المیادین به نقل از منابع اختصاصی خود نیز انتقال مقتدی الصدر به بیمارستان در ایران را تکذیب کردند و نوشتند که مقتدی صدر در سلامت کامل بوده و او همچنان به درس های حوزوی خود در شهر قم ادامه می دهد.

صدر از رهبران دینی و سیاسی معروف در عراق است و در استان های جنوبی این کشور، هواداران زیادی دارد و ائتلاف سائرون به رهبری وی، بیشترین کرسی را در انتخابات پارلمانی گذشته عراق از آن خود نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 717

به "خبرسازی در خصوص شرایط سلامت مقتدی الصدر تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرسازی در خصوص شرایط سلامت مقتدی الصدر تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید