خدمت رسانی 14پایگاه واکسیناسیون کرونایی فعال در زنجان

به گزارش مجله آزات وب، رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: 14 پایگاه واکسیناسیون کرونایی در زنجان فعال است.

خدمت رسانی 14پایگاه واکسیناسیون کرونایی فعال در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زنجان، حریری رئیس مرکز بهداشت زنجان گفت: در زمان حاضر 81 درصد جمعیت بالای 12 سال این شهرستان دُز اول و 61 درصد نیز هر 2 دُز واکسن کرونا را نموده اند که تداوم این شرایط منظره بهتری را در کنترل این بیماری فراهم می نماید.

او اضافه نمود: طبق پیش بینی ها، مقدار واکسیناسیون کامل جمعیت بالای 12 سال زنجان تا خاتمه آبان ماه سال جاری به 70 درصد خواهد رسید که این فرایند ایمنی لازم را ایجاد می نماید.

حریری با تاکید بر اینکه برای ایمنی بالا، 95 درصد جمعیت هدف باید در برابر کرونا واکسینه شوند گفت: شرایط واکسیناسیون در زنجان فرایند مناسبی را طی می نماید که امیدواریم همکاری افراد به جامانده نیز بتواند در تحقق اهداف ترسیم شده موثر باشد.

رئیس مرکز بهداشت زنجان با بیان اینکه کارت واکسیناسیون نیز برای کسانی که 2 دُز واکسن را دریافت نموده باشند صادر می گردد ادامه داد: طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها، فقط برای کسانی که شیوه نامه های بهداشتی و واکسیناسیون را رعایت نمی نمایند اعمال می گردد.

در زمان حاضر 14 پایگاه واکسیناسیون کرونایی در زنجان فعال است.

طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در 3 استان کشور در حال انجام است که پس از جمع بندی و برطرف نواقص آن در سطح ملی اجرایی خواهد شد.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1998

به "خدمت رسانی 14پایگاه واکسیناسیون کرونایی فعال در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی 14پایگاه واکسیناسیون کرونایی فعال در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید