دانش بنیان ها به صنعت راه داری وارد شدند

به گزارش مجله آزات وب، با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی از نخستین رویداد تخصصی طراحی و توسعه محصولات دانش بنیان در حوزه راه داری در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته رونمایی شد.

دانش بنیان ها به صنعت راه داری وارد شدند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد InnoRoad 2020 در راستای تفاهم نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و سازمان راه داری و حمل ونقل جاده ای برگزار گردید. از مهم ترین محور های این رویداد، می توان به پایش هوشمند راه ها، مدیریت هوشمند ناوگان و افزایش استحکام و کیفیت سازه ها و مواد راه سازی اشاره نمود.

هدف از این رویداد، توسعه اکوسیستم کارآفرینی فناورانه و تجاری سازی طرح ها و محصولات فناورانه دانش بنیان در حوزه راه داری به مدت یک سال خواهد بود. در این رویداد، برای تبدیل تیم های منتخب به استارتاپ های پیروز، آموزش های لازم برای ورود تیم ها به بازار کسب وکار و همچنین سرمایه گذاری بر روی ایده های تیم ها انجام شد.

در اجرای این رویداد، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، پژوهشکده مدیریت توسعه و تجاری سازی محصول نوین، دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل ونقل دانشگاه آزاد اسلامی و شتاب دهنده های تخصصی حوزه حمل ونقل معاونت علمی و فناوری (تکفا و لوکوتک) همکاری داشتند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل لجستیک و صنایع وابسته با موضوع حمل ونقل هوشمند، پایدار و بهره ور 24 آذرماه کار خود را شروع نموده و 26 آذر در مصلای امام خمینی به کار خود سرانجام داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 728

به "دانش بنیان ها به صنعت راه داری وارد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان ها به صنعت راه داری وارد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید