دل نوشته عوامل یک فیلم برای علی انصاریان

به گزارش مجله آزات وب، فیلم بانک زده ها به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی علی رویین تن هنوز اکران نشده و انصاریان با بازیگرانی همچون نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، بیژن بنفشه خواه و سحر قریشی در آن همبازی بود.

دل نوشته عوامل یک فیلم برای علی انصاریان

عوامل این فیلم سینمایی در نوشته ای به بهانه چهلمین روز درگذشت این فوتبالیست قدیمی که در سال های گذشته در چند فیلم سینمایی بازی نموده بود و بهمن ماه براثر ابتلا به کرونا درگذشت، نوشته اند:

علی انصاریان، با تمام محبت و صفا آمدی کمال فیلم ما شدی و با تمام وجود ایفای نقش کردی. قلندرانه سر تراشیدی و کلاه کج گذاشتی. قرار بود همراه با مردم آن قدر بخندی تا سینما را بترکانی.

تو فقط در فوتبال جنگنده نبودی. برای این نقش و برای عوض کردن سبک و سیاق بازیگری ات مردانه جنگیدی. اشتیاقت تا ابد در یاد تمامی ما خواهد ماند.

هر روز مونتاژ فیلم را پیگیری کردی و مومنانه با ترنم و تبسم با شوخی دل همه را بردی. گویی در تمام این سال ها برای خدا شیرینی می کردی تا شیرین تو را نزد خود برد.

سلام تمام بانک زده ها را به خدا برسان و با شیرین زبانی ات از خدا برای مردم طلب بازگشت شادی و خنده کن.

وای و اسف بر امید دراز و عمر کوتاه. ما با تو، نمک ات و دلبری هایی که در فیلم کردی با مردم خواهیم خندید و خنده های مردم را به روحت تقدیم خواهیم کرد.

فقط یک سوال: علی تو که با زمین و زمان شوخی می کردی، تو مرده ای یا ما؟

خوش مُروت مرگت هم مانند زندگی ات، مانند نقشت کمال بود. کمال بانک زده ها! به امید ملاقات.

منبع: همگردی
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1658

به "دل نوشته عوامل یک فیلم برای علی انصاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل نوشته عوامل یک فیلم برای علی انصاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید