سرمایه گذاری 2.8 میلیاردی نالکوی هند در ایران به شرط دریافت سوخت ارزان

به گزارش مجله آزات وب، شرکت ملی آلومینیوم هند (نالکو) میخواهد 2.8 میلیارد دلار در زمینه ساخت یک واحد ذوب فلزات و یک واحد نیروگاهی در ایران یا عمان سرمایه گذاری کند.

سرمایه گذاری 2.8 میلیاردی نالکوی هند در ایران به شرط دریافت سوخت ارزان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری ایندیا اینفو لاین، شرکت ملی آلومینیوم هند (نالکو) میخواهد 2.80 میلیارد دلار در زمینه ساخت یک واحد ذوب فلزات و یک واحد نیروگاهی در ایران یا عمان سرمایه گذاری کند.

بر اساس گزارش مطبوعات هندی، این کارخانه ذوب فلزات با ظرفیت 500 هزار تن در سال، با اکسید آلومینیوم باقی مانده پالایشگاه های شرکت نالکو و دیگر پالایشگاه های هندی کار خواهد نمود.

این کارخانه ذوب فلز، احتیاج صنایع خودروسازی در جنوب و جنوب شرق آسیا، اروپا آمریکا را تامین خواهد رد.

نالکو پارامترهای مختلف از جمله در دسترس بودن سوخت ارزان (زغال سنگ یا گاز) را برای احداث واحد فراوری قدرت این کارخانه مد نظر قرار خواهد داد.

نالکو در حال حاضر ظرفیت فراوری سالانه 2.27 میلیون تن اکسید آلومینیوم را دارد و میخواهد ظرفیت خود را تا سال 19-2018 حداقل یک میلیون تن دیگر افزایش دهد.

در همین حال، نالکو پیشنهاد نموده که با همکاری شرکت توسعه معدنی گجرات، یک پالایشگاه اکسید آلومنیوم به ظرفیت یک میلیون تن در گجرات احداث کند که ظرفیت فراوری این کارخانه به دلیل ناکافی بودن بوکسیت در دسترس، به نصف کاهش خواهد یافت.

207

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 502

به "سرمایه گذاری 2.8 میلیاردی نالکوی هند در ایران به شرط دریافت سوخت ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 2.8 میلیاردی نالکوی هند در ایران به شرط دریافت سوخت ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید