سعادتی: مبالغ یارانه جبرانی فعلاً قابل برداشت نیست

به گزارش مجله آزات وب، مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: همزمان با سخنان رئیس جمهور یارانه جبرانی برای 9 دهک درآمدی واریز شد، اما فعلاً قابل برداشت نیست.

سعادتی: مبالغ یارانه جبرانی فعلاً قابل برداشت نیست

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مجتبی سعادتی در خصوص اینکه بعضی از شهروندان اعلام کردند همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم در خصوص اصلاح یارانه کالا های اساسی مبالغی به حساب شان واریز شده است، گفت: طبق گفته رئیس جمهور یارانه جبرانی برای اصلاح یارانه کالا های اساسی برای دو ماه به صورت بلوکه شده تا زمان اعلام رسمی از سوی دولت به حساب دهک های اول تا سوم کم عایدیی به ازای هر نفر 400 هزار تومان واریز شد و برای دهک های 4 تا 9 پرعایدیی به ازای هر نفر 300 هزار تومان واریز شده که این مبالغ فعلاً قابل برداشت نیست.

وی اضافه نمود: در روز های آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد، اما تا آن موقع این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها بعلاوه گفت: کسانی که به هر نحوی از سال 93 به بعد برای یارانه ها ثبت نام نکرده بودند و یا از قلم افتاده بودند در روز های آینده اعلام می گردد که در سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها ثبت نام نمایند.

وی بعلاوه اضافه نمود: کسانی که به هر نحوه دهک بندی خود اعتراض دارند می توانند به وسیله سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت نمایند و اگر دارای حق باشند یارانه آن ها جبران می گردد.

سعادتی این را هم گفت: شماره تلفن 0216369 مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می گردد. بعلاوه سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روز های آینده در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یارانه جبرانی باری دهک های یک تا 9 واریز شده است که برای سه دهک کم عایدی 400 هزار تومان و برای 6 دهک پرعایدی 300 هزار تومان واریز شده، اما فعلاً قابل برداشت نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: یارانه نان، دارو و بنزین برداشته نمی گردد و به صورت قبل اختصاص خواهد یافت و مردم نگرانی بابت افزایش قیمت نان سنتی، دارو و بنزین نداشته باشند.

سعادتی گفت: در روز های آینده نخبگان و مسئولان دولت در جهت قانع کردن سازی مردم برای ورود به شرایط نو سخنرانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2200

به "سعادتی: مبالغ یارانه جبرانی فعلاً قابل برداشت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتی: مبالغ یارانه جبرانی فعلاً قابل برداشت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید