شعار شدید علیه 5 استقلالی ، شرایط برای ادامه حضور سخت شد

به گزارش مجله آزات وب، طرفداران گل گهر بعد از بازی این تیم در لیگ برتر علیه چند بازیکن واکنش نشان دادند.

شعار شدید علیه 5 استقلالی ، شرایط برای ادامه حضور سخت شد

به گزارش خبرنگاران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گل گهر و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفتند. در نهایت آلومینیوم اراک با تک گل محمدرضا آزادی و درخشش حسین پورحمیدی پیروز به شکست گل گهر شد اما سیرجان شب پر التهابی را پشت سر گذاشت.

پس از شکست گل گهر، طرفداران این تیم علیه سعید الهویی شعار سر دادند. سعید الهویی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی واکنش منطقی و درستی نسبت به شعار طرفداران گل گهر نشان داد. الهویی گفت طرفداران این تیم حق دارند ناراحت باشند و او بابت نتایج اخیر از طرفداران سیرجانی عذرخواهی کرد. سعیدا الهویی با واکنش درست خود پرونده این حاشیه ایجاد شده را بست اما طرفداران سیرجانی علیه بازیکنان این تیم هم شعار سر دادند.

ابتدا چند بوقچی با سابقه و تعدادی از طرفداران علیه مهدی تیکدری شعار دادند. این شعارها با واکنش مهدی تیکدری همراه شد و جواب طرفداران و چند بوقچی را با حرکات خود به سمت سکوها داد.

پس از اینکه امین قاسمی نژاد ضربه پنالتی گل گهر را خراب کرد، بار دیگر جو ورزشگاه ملتهب شد و این بار تیغ تیز نقدها به سمت قاسمی نژاد حرکت کرد اما اوج التهاب در سیرجان پس از سوت سرانجام بازی بود. مرتضی تبریزی، امین قاسمی نژاد، آرمین سهرابیان، بهنام برزای و محسن فروزان بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند و حالا برای گل گهر بازی می نمایند. پس از اتمام بازی طرفداران سیرجانی علیه این چند بازیکن شعار سر دادند و گفتند بازیکن استقلالی نمی خوایم نمی خوایم! بازیکنان گل گهر تا این لحظه واکنشی نشان نداده اند و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد. موضوعی که مشهود است عدم علاقه طرفداران سیرجانی به بازیکنان اسبق استقلال است.

گل گهر تا سرانجام هفته بیست و هشتم با 45 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2361

به "شعار شدید علیه 5 استقلالی ، شرایط برای ادامه حضور سخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار شدید علیه 5 استقلالی ، شرایط برای ادامه حضور سخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید