صدور مجوزهای کسب و کار در زنجان الکترونیکی می گردد

به گزارش مجله آزات وب، سرپرست اداره کل تعاون استان زنجان گفت: 18 اسفند، آخرین فرصت سازمان ها برای بارگذاری مدارک مورد احتیاج مجوز های کسب و کار در درگاه ملی مجوز است.

صدور مجوزهای کسب و کار در زنجان الکترونیکی می گردد

خبرنگاران زنجان - انصاری گفت: بر اساس مصوبه هیئت مقررات زدایی و تسهیل فضای کسب و کار، همه دستگاه های مرجع صدور مجوز های کسب و کار باید حداکثر تا 18 اسفندماه مدارک مورد احتیاج برای صدور مجوز های کسب و کار را در درگاه ملی مجوز ها که از سوی وزارت اقتصاد ایجاد شده قرار دهند.

به گفته انصاری پس از 18 اسفند هیچ متقاضی مجوز کسب و کار نباید به صورت حضوری به سازمان یا دستگاهی مراجعه کند و باید همه فرایند ها و استعلام ها غیر حضوری و الکترونیکی انجام گردد.

او می گوید: هرکسی در هر نقطه از کشور اگر بخواهد کسب و کاری را راه اندازی کند می تواند به وسیله درگاه ملی مجوز ها، شرایط و مدارک لازم برای دریافت مجوز را مشاهده کند و هم درخواست خود را به صورت الکترونیک ثبت کند تا در زمان تعیین شده مجوزش صادر گردد.

انصاری گفت:درگاه ملی مجوز ها باعث شفافیت در صدور مجوز می گردد و از طرفی زمان و هزینه لازم برای صدور مجوز در این درگاه تعیین شده است، متقاضیان به وسیله این درگاه به درگاه های تخصصی هر یک از دستگاه ها راهنمایی می شوند تا مدارک لازم را برای دستگاه مورد نظر به صورت الکترونیک ارسال نمایند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بعضی از مجوز ها به صورت اعلانی صادر خواهد شد یعنی متقاضی به محض ثبت درخواست، احراز هویت می گردد و تعیین می نماید که کسب و کارش را در چه نقطه ای بنا خواهد نمود، در همان لحظه آنالیز هوشمند انجام می گردد و چنانچه فرد شرایط اولیه را داشته باشد مجوز او به صورت آنی صادر خواهد شد.

م

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2145

به "صدور مجوزهای کسب و کار در زنجان الکترونیکی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوزهای کسب و کار در زنجان الکترونیکی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید