عضوگیری مجدد انجمن خرمای خوزستان تا انتها سال

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/خوزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به تشکیل هیات رئیسه موقت انجمن خرمای استان خوزستان از عضوگیری این انجمن تا سه ماه دیگر خبر داد.

عضوگیری مجدد انجمن خرمای خوزستان تا انتها سال

شهلا عموری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای فعالیت مجدد انجمن خرما در استان خوزستان اظهار کرد: به منظور فعالیت انجمن خرمای خوزستان، توافقاتی با انجمن خرمای ایران صورت گرفته و در حال حاضر هیات رئیسه موقت برای این انجمن انتخاب شده است.

وی اضافه نمود: این توافق با هماهنگی اتاق های بازرگانی استان خوزستان صورت گرفته و از هر کدام از سه اتاق بازرگانی اهواز، آبادان و خرمشهر، سه کننده و در مجموع 9 نفر به عنوان هیات رئیسه موقت انجمن خرمای خوزستان انتخاب شده اند تا در سه ماه آینده بتوانند ساماندهی شرایط کنندگی انجمن خرمای استان را عهده دار و فعالیت مستمر در جهت عضوگیری داشته باشند و همچنین سازوکار برگزاری انتخابات انجمن را به عهده داشته باشند. بعد از این سه ماه، انتخابات انجمن برگزار می شود.

عموری با اشاره به تاثیر فعالیت انجمن خرما در این حوزه بیان نمود: قطعا فعالیت انجمن خرما در خوزستان در ارائه تسهیلات ارزان قیمت تا سرانجام سال به فعالان این بخش در استان تأثیرگذار خواهد بود. استان های دیگر با انسجام و حمایت متولیان، از این تسهیلات استفاده کرده اند اما متاسفانه استان خوزستان نتوانست از این تسهیلات بهره برداری کند بنابراین مقرر شد هیات رئیسه موقت این موضوع را ساماندهی کند.

وی درباره انحلال انتخابات مجمع خرمای خوزستان در سال گذشته گفت: پس از انتخاباتی که برای مجمع انجام شد، متاسفانه افرادی به فرایند این انتخابات اعتراض کردند و نسبت به منتخبین معترض بودند.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز اضافه نمود: این اعتراض باعث شد که انجمن خرمای ایران و اتاق بازرگانی ایران به قضیه ورود کنند و در نهایت تاکید شد که باید افراد منتخب حتما در خصوص موضوع خرما و حوزه های آن از قبیل تولید، فرآوری، بسته بندی و صادرات این محصول استراتژیک فعالیت داشته و یا از نظر علمی صاحب نظر باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1535

به "عضوگیری مجدد انجمن خرمای خوزستان تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضوگیری مجدد انجمن خرمای خوزستان تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید