مدیریت امور مالی به سبک پارمیس

به گزارش مجله آزات وب، در حسابداری به روش سنتی، یک نفر به عنوان حسابدار با صرف زمان بسیار زیاد و با دقت فراوان باید به امور مالی شرکت ها و سازمان ها رسیدگی می کرد؛ اما علاوه بر سخت و زمان بر بودن این کار، کوچک ترین اتفاقی هم می توانست تمام اسناد مالی آن شرکت را به کلی ازبین ببرد! مثلا اگر کیف آن حسابدار به سرقت می رفت، بسیاری از اسناد و مدارک آن شرکت به کلی نابود می شد.

مدیریت امور مالی به سبک پارمیس

امروزه این مشکل با استفاده از نرم افزارهای اقتصادی و حسابداری رفع شده است و می توان از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد.

استفاده از نرم افزارهای اقتصادی و حسابداری نه تنها انجام امور حسابداری را آسان تر کرده است، بلکه به صاحبان مشاغل یاری می کند که بتوانند امور اقتصادی منظم تر، دقیق تر و اصولی تری داشته باشند. البته این دسته از نرم افزارها فقط برای شرکت ها و سازمان ها نیستند و حتی عموم مردم نیز می توانند به صورت شخصی از آنها برای رسیدگی به حساب وکتاب شان بهره بگیرند.

در میان انبوهی از شرکت هایی که امروزه در عرصه تولید نرم افزارهای اقتصادی فعالیت می کنند، یکی از معتبرترین و خوش نام ترین آنها شرکت دانش بنیان فناوری اطلاعات پارمیس است که از سال 83 به طور رسمی قدم در این عرصه گذاشته است.

مظاهر مرجانی، مؤسس شرکت پارمیس در گفت وگو با جام جم ضمن اشاره به برخی از ویژگی ها و مزایای محصولات اقتصادی این شرکت، می گوید: از آنجا که خانواده من سال ها در رابطه با بازار فعالیت می کردند و ما از قبل در زمینه تجارت و تولید سابقه داشتیم، از ابتدا با نیازهای بازار به خوبی آشنا بودم؛ از این رو مجموعه نرم افزارهای اقتصادی پارمیس نیز از امکانات بسیار کاربردی و کارآمدی برخوردارند و نیاز جامعه همواره برای ما در اولویت بوده است. از سوی دیگر ما در شرکت پارمیس علاوه بر بهره گیری از فناوری های روز جهان، در بخش قیمت گذاری نیز همواره تلاش می کنیم قیمت هایی رقابتی داشته باشیم تا از این نظر، کمترین فشار اقتصادی را متوجه کاربران کنیم. برای نمونه پارمیس شاید تنها شرکتی در ایران باشد که می تواند زیرساختی را در اختیار یک سازمان قرار دهد که به واسطه آن، بخشی از سازمان امکان استفاده از نرم افزارهای اقتصادی تحت ویندوز را داشته باشد، قسمت دیگری از سازمان نیازهایش را تحت وب رفع کند و همچنین بخشی نیز بتواند از اپلیکیشن های مالتی پلتفرم استفاده کند.

مرجانی می افزاید: به عنوان مثالی دیگر، مجموعه ای از فرآیندها که قبلا نیاز به سخت افزارهای متعددی داشتند و هزینه زیادی را به شرکت ها تحمیل می کردند، امروزه تنها با یاری یکی از اپلیکیشن های ما که روی دستگاه های کارتخوان اندرویدی نصب می شود، می توان تمام آن فرآیندها را به سادگی و با هزینه ای به شدت پایین تر انجام داد. اینها چند نمونه از نوآوری هایی است که پارمیس در محصولاتش داشته است و همواره تلاش کرده است با این نوآوری ها، بتواند هزینه کاربرانش را کاهش داده و بهره وری را بالا ببرد.

به گفته مدیرعامل مجموعه پارمیس، این شرکت در تلاش است که به طور ویژه در محصولات جدیدش، علاوه بر بهره مندی از فناوری های جدید، این محصولات طراحی کاربرپسندی داشته باشند و در عین حال قابلیت چندزبانه و چندارزی بودن نیز به واسطه بحث صادرات، در آنها درنظر گرفته شود.

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه

مرجانی درخصوص اپلیکیشن پارمیس همراه می گوید: ایده ساخت این محصول از جایی ایجاد شد که احساس کردیم بسیاری از مردم درخصوص مدیریت حساب های شخصی شان بامشکل روبفرایند و از طرفی شرایط اقتصادی هم به گونه ای نبود که بتوانند اپلیکیشن هایی که در این حوزه فعال بودند را بخرند؛ بنابراین حدود هشت سال پیش تصمیم گرفتیم در راستای مسئولیت اجتماعی مان، اپلیکیشنی را به طور رایگان طراحی و عرضه کنیم که همه امکانات حسابداری شخصی را دراختیار کاربران قرار دهد. ضمناً باتوجه به گستردگی مخاطبان این اپلیکیشن، آن را در دو بستر اندروید و آی او اِس ارائه کردیم. خوشبختانه این محصول با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران روبرو شد و درحال حاضر به گواه آمارهای کافه بازار و گوگِل پِلِی (Google Play) از محبوب ترین اَپ های ایرانی به حساب می آید.

برخی از امکانات اپلیکیشن پارمیس همراه

مدیریت صندوق، کیف پول و حساب های بانکی.

معرفی درآمدها و هزینه ها.

ثبت و مدیریت دریافتی ها و پرداختی ها.

یادآوری پرداخت ها و دریافت ها و همچنین بالابردن سرعت ثبت آنها، با استفاده از یکپارچگی و امکان تشخیص و خوانش پیامک های بانکی مختلف به صورت اتوماتیک.

مشاهده انواع نمودارهای گوناگون از فرایند دریافت ها و هزینه ها.

مدیریت هزینه ها و فرایند درآمدها با استفاده از امکان بودجه بندی آنها به صورت ماهانه.

طراحی چندزبانه به صورت فارسی، انگلیسی و عربی.

پشتیبان گیری به طور اتوماتیک در فضای ابری.

دریافت بیش از 40هزار نظر از کاربران و ثبت امتیاز بالاتر از 4.5 در کافه بازار.

بسته نرم افزاری پارمیس پرو

بنیان گذار شرکت پارمیس درباره ویژگی های مجموعه نرم افزاری پارمیس پرو می گوید: پارمیس پرو از قدیمی ترین محصولات ماست که قریب به 19سال پیش، طراحی آن را متناسب با نیاز کاربران آغاز کرده ایم. این نرم افزار مختص کسب وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده و تلاش ما بر حفظ سادگی و قابل فهم بودن آن است تا کسبه و کاربرانی که دانشی درخصوص امور اقتصادی و حسابداری ندارند نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند؛ البته در عین حال ما تمام اصول حسابداری را در این نرم افزار رعایت کرده ایم. خوشبختانه این محصول ما نیز امروز از مخاطبان زیادی برخوردار است و از شخصی که اطلاعات حسابداری چندانی ندارد و فقط از بخش های محدودی از نرم افزار برای رفع نیازش استفاده می کند گرفته تا کاربرانی که از حسابداران حرفه ای کشور هستند، همه از مخاطبان پارمیس پرو محسوب می شوند.

مرجانی در ادامه می گوید: پارمیس پرو شامل نسخه های مختلفی می شود که هم نیازهای متفاوتی را رفع می کنند و هم قیمت های متنوعی دارند؛ بنابراین هرشخص می تواند باتوجه به نیاز و بودجه ای که دارد، یکی از نرم افزارهای پارمیس پرو را برای مدیریت هزینه های کسب وکارش تهیه کند. درحال حاضر این نرم افزار علاوه بر حسابداری، در امور تولید، پیامک و تالارهای پذیرایی نیز خدماتی را به مخاطبان عرضه می کند و همچنین از بخش های کاربردی و مختلفی مانند انبار، مشتریان، خریدوفروش، خزانه و ... تشکیل شده است.

سامانه ابری پارمیس360

این کارآفرین استارت آپی در ادامه در خصوص آخرین محصول از مجموعه نرم افزارهای حسابداری پارمیس می گوید: در سال های اخیر، توسعه فضای ابری (Cloud) در کشور باعث شد ما نیز وارد این عرصه شویم و پلتفرم پارمیس360 را برپایه فضای ابری طراحی و تولید کنیم. در این سامانه، کاربر یک پنل تحت وب از ما دریافت می کند و به او این امکان را می دهد که مدیریت و گزارش گیری از امور اقتصادی کسب وکارش را از طریق پورتال های تحت وب انجام دهد. از طرف دیگر به دلیل اینکه این پلتفرم مبتنی بر فضای ابری است، قیمت آن بسیار رقابتی بوده و به صورت حق اشتراک ماهیانه از کاربر دریافت می شود. ضمناً کاربران پارمیس360 می توانند فرآیندهایی مانند صدور فاکتور را در قالب اپلیکیشن های مالتی پلتفرم و با استفاده از سخت افزارهای متنوع مانند انواع سیستم های کامپیوتری، گوشی های تلفن همراه و ... با قابلیت های گوناگونی ازجمله صدور فاکتور بصورت آفلاین در صورت قطع اینترنت، ارسال اتوماتیک فاکتور از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی، دریافت لینک پرداخت آنلاین و ... انجام دهند؛ همچنین این سامانه به صورت چندزبانه و چند ارزی طراحی شده است تا امکان صادرات را نیز داشته باشد.

نرم افزار یکپارچه پارمیس استار (Parmis Star)

مرجانی درباره این محصول از مجموعه نرم افزارهای اقتصادی پارمیس، می گوید: پارمیس استار از جدیدترین محصولات شرکت ماست که آخرین فناوری های روز جهان در ساخت آن به کار رفته است. این نرم افزار برای پلتفرم های ویندوز و وب طراحی شده و حدودا 15 زیرسیستم دارد که در قالب اپلیکیشن های مختلف، به آن متصل می شوند تا به کاربران یاری کند نیازهایشان را برآورده کنند. جامعه هدف پارمیس استار را کسب وکارهای متوسط و بزرگی تشکیل می دهند که حداقل 20 تا 30 پرسنل دارند و شامل بخش های گوناگونی می شوند.

وی ادامه می دهد: پارمیس استار با رویکرد توسعه کسب وکار طراحی شده تا علاوه بر امکان مدیریت حساب ها، در مواردی مانند فروش آنلاین، بهای تمام شده، امور مشتریان (CRM)، حقوق ودستمزد، شبکه پخش مویرگی، پورتال تحت وب و ... نیز کاربران را یاری دهد؛ همچنین از ویژگی های منحصربه فرد پارمیس استار، اپلیکیشنی به نام سازمان همراه است که شرکت ها می توانند با نام اختصاصی خودشان دراختیار مشتریان قرار دهند تا به صورت 24 ساعته با آنها در ارتباط باشند و اموری مانند دریافت صورت حساب، ثبت سفارش و ... را به شکل آنلاین انجام دهند.

تماس با فناوری اطلاعات پارمیس

وبسایت: www.ParmisIT.com

اینستاگرام:parmisitco

تماس:02187758

آدرس:تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید برادران کاووسی فر، نبش تقاطع میرزای زینالی، پلاک 1، طبقه 3

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1785

به "مدیریت امور مالی به سبک پارمیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت امور مالی به سبک پارمیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید