نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد برگزار می شود

به گزارش مجله آزات وب، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از حضور استان‌های کشور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد خبر داد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد برگزار می شود

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث‌فرهنگی استان دیروز 9 مرداد در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: بعد از یک دهه در نیمه اول شهریور نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 11 تا 15 شهریور برگزار خواهیم کرد.

او با دعوت از کمیته های 12 گانه ستاد خدمات سفر استان برای حضور در این نمایشگاه گفت: اعضای کمیته‌های خدمات سفر که خدمات زیادی را به زائران و گردشگران ارائه می کنند برنامه ها و فعالیت های خود را به نمایش بگذارند.

مکرمی فر با بیان این که نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد در ایام پیک مسافرو با حضور و تمام استان های کشوربرگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی، جشنواره غذا، آواها ، نواهای و آئین های محلی استان،همایش سرمایه گذاری از بخش های مختلف این نمایشگاه است.

او ادامه داد: شهرداری ها از جمله شهرداری مشهد نیز می‌توانند برای معرفی فضاهای سرگرمی و تفریحی خود در این نمایشگاه اقدام کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان این که حضور 10 کشور خارجی در این نمایشگاه قطعی شده است، تصریح کرد: با توجه به این که توانمندی های فرهنگی و اجتماعی شهرستان ها درنمایشگاه ها عرضه خواهد شد، این نمایشگاه فرصتی برای معرفی توانمندی های گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان خواهد بود.

منبع: chtn.ir
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 6

به "نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید