واکنش فرهاد مجیدی به اخراج سیلوا و تصمیمات داور

به گزارش مجله آزات وب، مدافع تیم فوتبال استقلال در اعتراض به تصمیمات داور با او به جروبحث پرداخت.

واکنش فرهاد مجیدی به اخراج سیلوا و تصمیمات داور

به گزارش فارس، در دقیقه 31 بازیکن استقلال پشت محوطه پیکان سرنگون شد. تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی اعتراض فرهاد مجیدی به یاری داور را در پی داشت.

* در دقیقه 36 خطای بازیکن پیکان روی بازیکن استقلال در میانه زمین اعلام شد اما فرهاد مجیدی که اعتقاد به کارت زرد داشت اعتراض خودش را به یاری داور بیان کرد. در این صحنه بیژن طاهری نیز از روی نیمکت بلند شد و به داور چهارم اعتراض کرد.

* مجتبی حسینی پس از هر بار اتمام حمله استقلال، تیمش را به حضور در زمین آبی پوشان تشویق می کرد.

* در دقیقه 41 بازی رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال به علت خطا روی بازیکن پیکان با کارت قرمز مستقیم داور روبه رو شد. در این صحنه طرفداران استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض داشتند و فحاشی هایی نیز صورت گرفت. در این لحظه فرهاد مجیدی، بهزاد غلامپور، بیژن طاهری و روزبه چشمی به سمت داور چهارم رفتند و نسبت به این تصمیم داور وسط اعتراض کردند که داور چهارم نیز آنها را به آرامش دعوت کرد.

* مدافع برزیلی استقلال از تصمیم این داور بهت زده بود و از طرف مقابل سریعاً راهی رختکن شد.

* مصدومیت جزیی سیدحسین حسینی باعث تذکر داور به او شد. در این صحنه عارف غلامی به جروبحث با قاضی میدان پرداخت.

* در دقیقه 45 بازی داور وسط خطایی را به سود پیکان در زمین این تیم بیان کرد که اعتراض شدید طرفداران استقلال را در پی داشت. در این صحنه فرهاد مجیدی ناراحتی خودش را از اتفاقات اتفاق افتاده نشان داد و با درآوردن کت خودش به سمت نیمکت برگشت. در این صحنه طرفداران به تشویق فرهاد مجیدی پرداختند و با شعار استقلال باغیرت به تیم محبوب شان روحیه دادند.

* پس از سوت سرانجام نیمه اول طرفداران استقلال به شدت به عملکرد داوری اعتراض کردند. هنگام حرکت تیم ها به سمت رختکن نیز بهزاد غلامپور و روزبه چشمی در اعتراض به تصمیمات داوری با تیم داوری به جروبحث پرداختند اما در نهایت راهی رختکن شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2207

به "واکنش فرهاد مجیدی به اخراج سیلوا و تصمیمات داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فرهاد مجیدی به اخراج سیلوا و تصمیمات داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید