شرایط اضطراری این بار در تایلند

به گزارش مجله آزات وب، خبرگزاری تایلند (تی ان ای) روز چهارشنبه به نقل از نخست وزیر این کشور اظهار داشت که گسترش افسارگسیخه ویروس کوید-19 و محدودیت ها برای کنترل آن در سطح ملی موجب شده است تا او مجبور گردد در این کشور شرایط فوق العاده اعلام کند.

شرایط اضطراری این بار در تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

براساس این گزارش، پرایوت چان- او چا نخست وزیر تایلند امرزو بعد از آنکه وزارت بهداشت این کشور آمار مبتلایان 24 ساعت گذشته را 107 تن بیان کرد، دستور داد تا در سراسر این کشور شرایط فوق العاده برقرار گردد تا با هدف جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری مهلک در میان مردم، محدودیت های قبلی برای زندگی عادی شان بیشتر گردد.

وی زمان آغاز این شرایط فوق العاده را از نیمه شب امشب ،چهارشنبه بیان کرد که تا تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت) ادامه خواهد یافت.

براساس این فرمان از این پس همه سفرهای زمینی، دریایی و هوایی ورودی و خروجی این کشور و در داخل کشور کاملا متوقف می گردد مگر برای جابجایی اقلام ضروری زندگی مردم، ماموریت های سیاسی و آن دسته از اتباع خارجی که در تایلند ویزا کار دارند و نیز آنهایی که از سوی سفارتخانه های خارجی و یا مراکز درمانی اجازه تردد دارند.

براین اساس همه مراکز تفریحی و ورزشی کاملا تعطیل خواهند بود و احتکار مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام دارو و درمانی به شدت تحت پیگرد و مجازات شدید قرار خواهند گرفت.

مقامات بهداشتی تایلند بیان کردند با تایید 107 مبتلای جدید به کرونا طی 24 ساعت گذشته شمار این بیماران به 934 نفر رسیده است.

شمار جانباختگان تایلندی از ویروس کرونا نیز چهار نفر اعلام شده است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 916

به "شرایط اضطراری این بار در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اضطراری این بار در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید