چطور در نیوزیلند دوره کارآموزی پیدا کنیم؟

به گزارش مجله آزات وب، اگر در پی گذراندن کارآموزی در خارج از کشور هستید، نیوزیلند می تواند گزینه خوبی باشد. در این مقاله از خبرنگاران، درباره کارآموزی در این کشور می خوانید.

چطور در نیوزیلند دوره کارآموزی پیدا کنیم؟

نیوزیلند کشوری زیبا با مناظری واقعا شگفت انگیز است. نیوزیلند، بعلاوه، فرصت های زیادی برای دانشجویان سراسر دنیا که می خواهند کارآموزی خود را در جایی خارج از کشور خود طی نمایند، ارائه می دهد. کار در نیوزیلند مسیری فوق العاده برای کشف و شهود گوشه کوچکی از دنیا است که تنها تعداد کمی از افراد شانس آن را پیدا می نمایند. به علاوه، شما در اندک زمان ممکن تجربه گران بهایی از کار در این کشور به دست می آورید که به شما این امکان را می دهد تا مهارت های عملی را در سطح بین المللی به دست آورید. پس اگر شما هم از ایده کارآموزی در این کشور خوشتان آمده، در ادامه با خبرنگاران باشید و درباره شرایط کارآموزی در نیوزیلند بیشتر بخوانید.

چرا کارآموزی در نیوزلند را انتخاب می کنید؟

فرهنگ کار در نیوزلند به گونه ای است که کارآموزان واقعا کارآمد و متخصص بار می آیند. این به این علت است که کارکنان نیوزیلندی، وظایفی که به آن ها محول می گردد را بدون مداخله بیش از حد از سوی سرپرستان خود مدیریت می نمایند؛ یعنی کارآموزان می توانند تجربه خوبی در زمینه کاری خود کسب نمایند و کار با متخصصان حرفه ای و با تجربه در صنعت می تواند شرایطی برای ایجاد پشتوانه حرفه ای در آینده و لذت بردن از مدت زمانی که در نیوزیلند مشغول اند فراهم آورد.

روحیه کار گروهی یکی دیگر از جنبه های زندگی کاری در نیوزیلند است که باعث می گردد کارآموزی در این کشور مجذوب کننده تر به نظر برسد، بیشتر کارآموزان در محیط کاری مورد توجه قرار می گیرند و این اعتماد به نفس را دارند که در صورت احتیاج به یاری و هدایت، درخواست نمایند. بعلاوه، محیط کار محبت آمیز به این معنی است که کارآموزان می توانند در کنار سایر کارکنان حضور فعالی داشته باشند و در رویدادهای کاری شرکت نمایند. این واقعا به یادگیری فرهنگ نیوزیلندی و مسائل مربوط به صنعتی که در آن مشغول به کار هستند، یاری می نماید.

اما برای کسب تجربه کاری هیچ جایی بهتر از ولینگتون، نیوزیلند وجود ندارد؛ شهری خلوت و آرام با طبیعتی زیبا و دوست داشتنی که اغلب به عنوان نمونه مینیاتوری سان فرانسیسکو از آن نام برده می گردد.

دوره های کارآموزی در چه حوزه هایی موجود هستند؟

اقتصاد نیوزیلند نمونه ای پیروز و پر رونق در میان کشورهای پیشرفته دنیا است. بنابراین، گزینه های کارآموزی زیادی در این کشور موجود است. در بخش زیر چند نمونه از این دوره ها را در بخش های مختلف می بینید:

  • محیط زیست: فارغ التحصیلان زیست شناسی دریایی، حفاظت محیط زیست و رشته های فناوری سبز فرصت های زیادی در نیوزیلند پیدا می نمایند.
  • صنعت فیلم و رسانه: ولینگتون، مرکز نیوزیلند، مرکز صنعت فیلم و رسانه نیوزیلند است که کیفیتی در سطح دنیای دارد. در این بخش موقعیت های زیادی پیش روی علاقه مندان به این صنعت وجود دارد.
  • گردشگری/مهمانداری: فرصت های کارآموزی این حوزه شامل گزینه هایی چون مدیریت هتل، بازاریابی، فروش، گردشگری، مدیریت فروش و برنامه ریز عروسی می گردد.
  • تجارت و کسب و کار: در هر بخش از این حوزه قصد فعالیت دارید؛ مثلا تحلیل گر اقتصادی، حسابداری مدیریت، مالک کسب و کار یا مدیر بازاریابی، فرصت های بزرگ کارآموزیی زیادی برای شما وجود دارد.
  • کشاورزی/علوم دامپزشکی: می توانید به عنوان کارآموز در یک باغ وحش، مرکز دامپزشکی یا حتی یک بیمارستان حیوانات کار کنید.
  • ارتباطات: تبلیغات و روزنامه نگاری فقط دو مورد از بخش های صنعت ارتباطات هستند که شما می توانید در نیوزیلند به عنوان کارآموز در یکی از آن ها مشغول به کار شوید.

البته، گزینه های کارآموزی بسیار بیشتری وجود دارد و این ها تنها رایج ترین ها هستند. در اینجا می توانید فهرستی از کارآموزی های موجود در نیوزیلند را ببینید.

اگر برای کارآموزی در نیوزیلند درخواست می دهید، باید بدانید که اخذ ویزای نیوزیلند برای کارآموزی شرایط خاص خود را دارد. خوشبختانه، مقررات ویزا نیوزلند بسیار ساده تر از استرالیا هستند. در این سایت هر آن چه در خصوص اخذ ویزا برای کارآموزی نیوزلند باید بدانید، موجود است.

بعضی از موقعیت های کارآموزی را می توان قبل از گرفتن ویزا دریافت کرد و بسیاری از شرکت ها در فرایند اخذ ویزا به شما یاری می نمایند. با این حال، ممکن است با کمی تحقیق متوجه شوید که بسیاری از کارآموزی ها تنها پس از اینکه شما به طور قانونی اجازه کار در کشور را در اختیار داشته باشید، در دسترس قرار می گیرند. بنابراین اولویت درخواست اخذ ویزا است.

پس از دریافت ویزا، می توانید به وسیله وب سایت هایی مانند نیوزیلند اینترنشیپ برای دوره کارآموزی جستجو کنید و ببینید چه گزینه هایی برای شما وجود دارد. از آن جایی که فرصت های بسیاری در زمینه های مختلف وجود دارد، پیدا کردن آنچه که می خواهید برای شما آسان خواهد بود.

حسن کارآموزی در نیوزیلند این است که دانشجویان زیادی برای کار، مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور، نیوزیلند را انتخاب نمی نمایند. بیشتر آن ها به جای نیوزیلند به سمت استرالیا خواهند رفت. رقابت بین المللی برای دوره های مختلف کارآموزی در نیوزیلند زیاد نیست و شما فقط باید با دانشجویان خود نیوزیلند رقابت کنید. اگر رزومه و مدرک تحصیلی خوبی داشته باشید، یک نامزد شایسته برای بسیاری از دوره های کارآموزی خواهید بود و احتمالا کوشش های شما برای دریافت کارآموزی به بار خواهد نشست.

اگر شما درباره کار یا کارآموزی در نیوزیلند تجربه ای دارید، خرسند می شویم با ما و همراهان خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: کجارو / careeraddict.com
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2195

به "چطور در نیوزیلند دوره کارآموزی پیدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در نیوزیلند دوره کارآموزی پیدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید