کلاس داوری فوتبال سطح B آسیا در آذربایجان غربی برگزار می گردد

به گزارش مجله آزات وب، دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: برای نخستین با در دو دهه اخیر کلاس داوری سطح B آسیایی در آذربایجان غربی برگزار می گردد.

کلاس داوری فوتبال سطح B آسیا در آذربایجان غربی برگزار می گردد

برای سفر با تور پوکت پاییز 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، حسین نیرویار عصر امروز در جلسه هیئت های فوتبال استان آذربایجان غربی که در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار گردید، اظهار کرد: مسابقات فوتبال استانی از بیست و سوم تیرماه شروع می گردد و کلاش توجیهی داوران اجرا شده است و کلاس های توجیهی ناظران و نمایندگان فوتبالی نیز برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: در داوری استان در حال حاضر دچار مشکل هستیم و در سطح استان 67 داور داریم و این افراد در تمامی رده های سنی آقایان و بانوان در حال فعالیت هستند ولی متأسفانه در شهرستان های پیرانشهر و سلماس در دو سال اخیر نتوانسته ایم در راستای داوری گام مناسبی برداریم.

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: در سال 95 تعداد 12 کلاس مربیگری در استان برگزار کردیم و در مردادماه امسال کلاس های داوری سطح B آسیایی را برگزار خواهیم کرد که در دو دهه اخیر در فوتبال استان در نوع خود بی نظیر است و شرایط جنوب استان در موضوع داوری بهتر از شمال استان است.

وی توضیح داد: هیئت های فوتبال شهرستان ها بازوهای هیئت استان هستند و روسای هیئت ها حامیان هیئت ها هستند و روسا باید نهایت کوشش خود را در جذب حامی برای مسابقات و برنامه ها نهایت کوشش خود را به کار گیرند و هیئت های قبلی 150 میلیون تومان بدهی داشتند که این هزینه ها را پرداخت نموده ایم.

نیرویار اعلام کرد: برای فوتبال استان افتخار می کنیم که در مقابل تیم های نونهالان، جوانان، نوجوانان و امید به تیم های آذربایجان شرقی هیچ باختی نداشته ایم و در رده نونهالان و نوجوان رتبه نخست کشوری را از آن خود نموده ایم که این موضوعات توجه به این رده ها را بیشتر می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 763

به "کلاس داوری فوتبال سطح B آسیا در آذربایجان غربی برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کلاس داوری فوتبال سطح B آسیا در آذربایجان غربی برگزار می گردد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس داوری فوتبال سطح B آسیا در آذربایجان غربی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید