کمیسیون انتخابات تایلند خواهان به تعویق افتادن برگزاری انتخابات شد

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: کمیسیون انتخابات تایلند ضمن اشاره به درگیری های شدید بین پلیس ضد شورش و مخالفان دولت خواهان به تاخیر افتادن برگزاری انتخابات ماه فوریه شده است.

کمیسیون انتخابات تایلند خواهان به تعویق افتادن برگزاری انتخابات شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ پس از درگیری های خونین امروز پنج شنبه بین نیروهای پلیس و مخالفان دولت تایلند در شهر بانکوک کمیسیون انتخابات این کشور خواهان تاخیر در برگزاری انتخابات زودهنگام در ماه فوریه شده است.

بر اساس این گزارش مخالفان دولت تایلند خواهان استعفای نخست وزیر و لغو انتخابات فوریه شده اند. در درگیری های امروز علاوه بر کشته شدن یک مامور پلیس سه نفر دیگر نیز زخمی شدند. 40 نفر از معترضان نیز در بیمارستان بستری شدند که اکثر آنها بر اثر گاز اشک آور بوده است.

شاهدان عینی خاطرنشان کردند، پلیس ضد شورش تایلند برای نخستین بار در دو هفته اخیر از گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی استفاده نموده است.ساعاتی پس از شروع درگیری های امروز پنج شنبه کمیسیون انتخابات تایلند خواهان به تعویق افتادت انتخابات شده است. کمیسیون انتخابات تایلند خاطرنشان کرد، اگر توافق و اجماعی بین همه طرف های سیاسی وجود نداشته باشد، انتخابات دوم فوریه برگزار نخواهد شد. کمیسیون انتخابات از دولت می خواهد تا دستیابی به توافق و اجماع با همه گروه ها و احزاب سیاسی برگزاری انتخابات به تاخیر بیفتد.

یکی از رهبران مخالف دولت تایلند نیز تاکید نمود، ما خواهان اجرای اصلاحات سیاسی پیش از برگزاری انتخابات هستیم. دولت تایلند باید برکنار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 428

به "کمیسیون انتخابات تایلند خواهان به تعویق افتادن برگزاری انتخابات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون انتخابات تایلند خواهان به تعویق افتادن برگزاری انتخابات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید