5 سفره خانه سنتی در بیرجند پلمب شد

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیرجند از پلمب پنج واحد سفره خانه سنتی متخلف در شهرستان اطلاع داد.

5 سفره خانه سنتی در بیرجند پلمب شد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حسنعلی فولادی گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر عرضه قلیان در برخی از سفره خانه های سنتی، بازدید مشترکی با اداره اماکن شهرستان بیرجند از سفره خانه های سطح شهرستان به عمل آمد.

وی اضافه نمود: در این بازدیدها، توصیه های لازم در خصوص تکمیل مدارک پروانه بهره برداری و همچنین مسائل بهداشتی به تمامی سفره خانه ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیرجند اعلام کرد: از آنجایی که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عرضه قلیان با سلامت شهروندان در ارتباط است، هیچ گونه اغماضی در خصوص مجموعه های متخلف صورت نمی گیرد.

فولادی با بیان اینکه در اولین مرحله پنج واحد از این واحدها پلمب شد، از هم استانی ها و گردشگران خواست هرگونه تخلف و نارضایتی را به منظور پیگیری به واحدهای گردشگری شهرستان بیرجند به شماره 32231347 گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1203

به "5 سفره خانه سنتی در بیرجند پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 سفره خانه سنتی در بیرجند پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید