نمایشی از نفوذ نوآوری در صنعت نان و غلات

به گزارش مجله آزات وب، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان 2021 با هدف فرهنگسازی و اصلاح الگوی فراوری و مصرف از 31 شهریور ماه امسال کار خود را شروع می نماید.

نمایشی از نفوذ نوآوری در صنعت نان و غلات

به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه فرصتی را برای توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری در این صنعت فراهم نموده است. زیرا نان در ایران قوت غالب مردم است و با توجه به سرانه مصرف بیش از 115 کیلوگرم نان در سال بستر مناسبی برای سرمایه گذاری بدون ریسک است.

در این نمایشگاه اهدافی مانند ایجاد بستر صادرات در راستای حمایت از فراوریات ایران ساخت، بسترسازی لازم برای ارائه حداکثری ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت غلات، آرد و نان و حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره فراوری و تامین مواد اولیه فراوری نان دنبال می گردد.

در کنار این اهداف فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف کار مهمی است که در این رویداد انجام می گردد. از این رو ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این رویداد حضور دارد و در غرفه ای به معرفی دستاوردهای شرکت های خلاق و دانش بنیان در این حوزه می پردازد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، دستاوردهای خلاق و فناورانه ای که می تواند این صنعت را رشد دهد، نفوذ فناوری های نوین به این حوزه و فراوری تجهیزات پیشرفته می تواند علاوه بر افزایش کیفیت محصولات با ارزش غذایی بالا به برطرف احتیاج کشور منجر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1923

به "نمایشی از نفوذ نوآوری در صنعت نان و غلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشی از نفوذ نوآوری در صنعت نان و غلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید