عرضه مرغ کمتر از قیمت مصوب، اشباع بازار روغن تا فردا

به گزارش مجله آزات وب، معاون استاندار تهران گفت: در موردتوزیع روغن با فراوری تازه و عرضه گسترده مشکل طی امروز و فردا حل می گردد و شاهد اشباع بازار خواهیم بود.

عرضه مرغ کمتر از قیمت مصوب، اشباع بازار روغن تا فردا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران گفت: ستاد تسهیل محل رجوع سرمایه گذاران و متقاضیان است و ذیل این ستاد کمیته کارشناسی قرار گرفته است که هر هفته پیش نویس ها را آنالیز می نمایند.

وی ادامه داد: در این جلسه مسائل 15 واحد فراوریی در زمینه های مالیاتی، استاندارد و مسائل بانکی آنالیز شد، ضمن اینکه یکی از اقدامات موثر نظارت بر مصوبات است که با این نگاه توجه دستگاه های اجرایی به مصوبات ستاد تسهیل بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران سپس در خصوص شرایط کالا های اساسی عنوان نمود: با اجرای طرح اصلاح قیمت، بعضی کالا های فراوریی با قیمت قبل عرضه می شدند و کالا های فراوریی نو نیز با قیمت نو؛ که همین امر تقاضا برای کالا های قیمت قبل را بالا برده بود که با تدبیر ستاد تنظیم بازار مقرر شد کالا های یارانه ای که به قیمت قبل بودند با قیمت نو عرضه شده و ما به التفاوت آن را دولت پرداخت کند.

عسگری تاکید نمود: در خصوص مرغ با فراوری و عرضه انبوه تعادل به بازار بازگشته و قیمت امروز مرغ پایین تر از قیمت مصوب بود، در خصوص روغن نیز با فراوری نو و عرضه گسترده مشکل طی امروز و فردا حل می گردد و شاهد اشباع بازار خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران با بیان اینکه در خصوص سایر گروه های کالایی، موجودی به مقدار کافی است، گفت: در خصوص نان با توجه به اینکه سیاست دولت عدم تغییر قیمت می باشد و از سوی دیگر آرد صنف و صنعت نیز آزادسازی داشته نگرانی هایی در خصوص خروج آرد از نانوایی های سنتی به سمت نانوایی ها صنعتی و صنایع غذایی وجود دارد که با تشدید کنترل ها و همراهی اتحادیه ها، مسائل به حداقل می رسد و تا زمان صدور حواله الکترونیکی با تشدید نظارت ها این مسئله را پیگیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2199

به "عرضه مرغ کمتر از قیمت مصوب، اشباع بازار روغن تا فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه مرغ کمتر از قیمت مصوب، اشباع بازار روغن تا فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید