مشکل اساسی شوراها نداشتن انسجام درونی است

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، سید جعفر موسوی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی شوراهای اسلامی شهرستان های استان البرز با اشاره به لایحه مالیات بر ارزش افزوده و درآمد شهرداری ها که در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شده و قرار است در صحن علنی مجلس نیز طرح گردد، اظهار کرد: محدودیت هایی که در این لایحه برای شهرداری ها اعمال می گردد بودن یا نبودن شوراها را زیر سؤال می برد.

مشکل اساسی شوراها نداشتن انسجام درونی است

وی گفت: در مجلس شورای اسلامی برای امور ملی و فراملی کشور تصمیم گیری می گردد و شوراهای شهرها و روستاها هم پارلمان هایی هستند که برای حاکمیت بر سرنوشت و امور محلی تشکیل شده اند.

قائم مقام دبیرخانه کلان شهرهای کشور ایرادی که بربندهای لایحه قانون مالیات بر ارزش اضافه کرده و درآمد شهرداری ها واردشده این گونه اعلام کرد و گفت: در این لایحه عوارض به مالیات تبدیل شده درواقع اصطلاح عوارض حذف شده و به منابع تخصیص داده شده به شهرداری ها عنوان سهم شهرداری ها اضافه شده است.

موسوی با تأکید بر اینکه مشکل اساسی شوراها نداشتن انسجام درونی است درحالی که دشمنان بیرونی زیادی دارند، اضافه کرد: اگر یک ماده از لایحه مالیات بر ارزش اضافه کرده و درآمد شهرداری ها به تصویب برسد درواقع به سمت و سویی پیش می رویم که شوراها منحل شده و شهرداری ها و دهیاری ها هم کاملاً دولتی می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 79

به "مشکل اساسی شوراها نداشتن انسجام درونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اساسی شوراها نداشتن انسجام درونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید